Re: Zanim powstanie kadłubek - jak diagnozować?

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 21:14:53 MET

On Thu, 14 Nov 2002 09:33:20 +0100, "Marcin K"
<marcinka12_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Problem jest ogólny, niezależny od konfiguracji sprzętowej. Chodzi o coś
> takiego, że składając komputer podłączam płytę do obudowy, następnie
> procesor, ram i kartę graficzną. Następnie włączam go i albo wystartuje

Ja stosuję zasadę, że najpierw uzbrajam leżącą na stole na gąbce płytę
w co się da, a dopiero potem do obudowy i karta grafiki. Wkładając np.
pamięci w nową płytę należy użyć całkiem sporej siły, a druk jest
kilkuwarstwowy i delikatny.
Nie twierdzę, że nie można inaczej, ale tak jest chyba bezpieczniej
;-).

--
Pozdrawiam
  Bartek