Jaka płyta pod... ?

Autor: Skyline (skylinegtr_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 21:24:09 MET

Jaka bedzie najlepsza płyta głowna pod:
P IV 2,4
512 MB RAM DDR
Ati Radeon All-In-Wonder 8500 TV
Sound Blaster Audigy Player
karta sieciowa Petagram

chodzi mi o jakas pozadna mocne plyte glowna, na razie mam Shutle AV45GT i n
ie bardzo cos... komp sie wylacza (restartuje, po kilku minutach dzialania),
inne problemy odpadly byly sprawdzane, to najprawdopodobniej wina plyty (??
?)
jak rowniez plyta nie rozpoznaje pewnych wyjsc jakie ma muzyczna i graficzna
i mowi ze to karty sieciowe o wyjsciu 1394, sa przy tym czyms wykrzykniki na
zoltym tle we wlasciwosciach systemu, a ha mam win xp pl.

Prosze o pomoc jaka plyta głowna bedzie najlepsza ?

Pozdrawiam