Re: Ikonka w Systray'u ???

Autor: efreet_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 14 Nov 2002 - 18:58:51 MET

3 konkluzje...

1.

Jak zwykle...qmpel, brat, szwagier, hydraulik, aptekarz, gornik...

2. Jak to napisal Mirek:
> Z pod Windows'a chyba jej nie wykasujesz. Ale z pod Dos'a tak. Tylko nie
> Windows.
Po co sa posty "chyba" ?? Tu ludzie chca informacji...jak nie jestes pewien, to
nie pisz...a ty w ogole nie pisz tutaj, przez najblizsze 3 lata...ucz sie
informatyki, czytaj ksiazki...po trzech latach zdejmij se bana...

3. A i tak qna NTG...poza tym bylo to tu chyba przedwczoraj...poszukaj
frazy "mlodszy brat" :)))) Tam jest odpowiedz...

A poza tym jest post od agi...a skad taka dziewczynka to wie ??
Chce jej # phonu ;)))

Efreet