Re: RMAA. Parametr intermodulation? Sorry za html!

Autor: Jacek (jacmac_at_go2.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 18:41:34 MET

pap naskrobał:

>Zamiescilem wynik pomiaru z RMAA, wynik jest w procentach. Warunki
>pomiaru: wave out polaczony z line in. glosnosc wave out i volume
>out (okolo 80% mocy) optymalna. Co przez to rozumiem? Przy takich
>parametrach uzyskiwalem najlepsze wyniki co do poziomu szumu etc.
>Pozdrawiam

Za to ja nic nie rozumiem. Porównujesz dwie karty, dwóch różnych
producentów. Parametr porównywany to zniekształcenia
intermodulacyjne. Ponieważ ich wielkość silnie zależy od poziomu mocy
wyjściowej więc należy w obu przypadkach podać ich wielkość w
jednostkach względnych (% albo dB) dla tego samego poziomu względnego
mocy wyjściowej, np dla 80% mocy maksymalnej.
Jeśli jest dla jednej karty 10% a dla drugiej 0,016% dla 80%
maksymalnej mocy wyjściowej (pominąwszy szczegóły) to druga karta
jest o wiele lepsza.
Ale podejrzewam że sam nie wiesz co porównujesz, niekoniecznie z
własnej winy. Może producenci nieprecyzyjnie określili te wielkości.

Jacek