Re: Jaki laptop

Autor: Witold 'V-Tec' Serhej (v-tecODSPAMIACZ_at_3miasto.net)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 10:51:20 MET

"Łukasz Nowak" wrote:

> Mam zamiar kupić laptopa do 4.500 PLN, nie bardzo zanam się na laptopach,
> więc prosszę o poradę co mam kupić, tylko że muszę go kupić w sklepie.

pomyśl nad tym:
http://www.aristo.pl/karta.php?id=23&idp=1
Mam kilka, większych problemów nie mam. Chociaż ostatnio po 1.5 roku
intensywnego użytkowania w 2 są problemy z ekranem (ale podobno tylko trzeba
coś przeczyścić/poprawić-jeszcze nie zrobione). A, ostatnio była głupia
sprawa: wypadła wtyczka od hdd. Spowodowało to uszkodzenie jednego z plików
a w końcu skończyło reinstalką.

--
Pzdr,
Witek.