Re: Windows XP

Autor: Jędrek (jendreck_at_skrzynka.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 12:15:27 MET

On Thu, 14 Nov 2002 12:08:16 +0100, "Teodor" <pk.79_at_wp.pl> wrote:

>Witam,
>
>Znajomy ma Windowsa XP. Przy instalacji podał jakiś klucz (nie wiem skąd go
>ma ale pasuje) i zkrakował go tak aby wszystkie funkcje działały. Teraz
>generalnie nielegalny WinXP hasa dobrze, ale nie można instalować servise
>packów. Pokazuje sie komunikat, że klucz jest zły.
Temat wałkowany miliony razy na alt.pl.programy.pirackie.
W skrócie chodzi o to, że masz klucz, który u Microsofta jet jako
piracki, najprawdopobniej zaczyna się od fg... Przejrzyj sobie
archiwum tej grupy. Musisz zmienic klucz. Wyszukaj sobie w google
change XP key i znajdź odpowiednik programik. Ale jak masz Winowsy nie
pirackie, czyli nie wersja corporate to wgranie Sp1 spowoduje, że
będziesz miał 30 dni na zarejestrowanie i żaden crack nie pomoże. Sam
to przerabiałem i zainstalowałem sobie wersje korporacyjną.

--
Pozdrowienia
Jędrek