ELSA ERAZOR III - Windows 2000/XP

Autor: Pawel Jaszczuk (pawel.jaszczuk_at_hex-kredyt.com.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 15:14:52 MET

Cześć Wszystkim

Potrzebuję pomocy. Mam kartę Elsa Erazor III pro TV-in/Out, oraz
zaistalowany system Windows 2000. Mam problem z oglądaniem telewizji w moim
kompie. Problem jest w tym, że nie mogę znaleźć oprogramowania, które
obsługiwałoby chipset (Micronas VPX3225D - TV-in). Znalazłem sterowniki do
tej karty pod Windows 2000/XP i jest ok alke nie mogę znaleźć
oprogramowania. Na stronie http://mtools.and.pl/ znalazłem programik który
obsługuje moją kartę (nazywa się pViewerPro)i działa poprawnie, ale jest to
wersja Trial, i jest dość droga. Poza tym nic nie mogę znaleźć. Opadają mi
ręce proszę pomóżcie

Paweł

P.S. ten sam problem jest pod Windows XP