Sprzet do szybkiej transmisji szeregowej (lub rownoleglej) ?

Autor: Przemek (przemek_at_u.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 12:13:54 MET

Witam,
Potrzebuje zrobic bezpieczny serwer do logowania logow z firewali.
Najchetniej postawil bym maszynke bez karty sieciowej do ktorej
dane by splywaly po jakims kabelku - szeregowym lub rownoleglym.
Zalezy mi na tym aby nie bylo na nim stosu TCP/IP czyli abym
mogl odczytywac dane tak jak z seriala czyli cos w rodzaju
cat /dev/ttySx > plik

Problem polega na tym ze tych danych jest okolo 50-80 kilobajtow na sekunde
wiec zwykly serial nie ma szans na wyrobienie sie. Czy znacie jakies
rozwiazanie sprzetowe (do ktorego sterowniki do transmisji
szeregowej sa w linuxie) ktore by spelnialo moje potrzeby ?

--
Przemek Swiderski
news: alt.pl.comp.os.linux.debian