Re: Laserowe drukarki kolorowe

Autor: lelec (lelec_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 15:22:01 MET

"Robert Gosik" <robert_at_bwt.pl> wrote in message
> Czy mial ktos do czynienia z kolorowymi drukarkami lasrowymi?
> Chodzi glownie o jakosc druku kolorowego jak i cz-b. I jak z kosztami co z
> awaryjnoscia? Czy eksploatacja takiej drukaki nie wychodzi potwornie
drogo?
> Robilem sobie taka mala kalkulacje dla Minolty i wychodzilo ze strona A4
> ok 50gr. IMHO bardzo drogo.
ja tez robilem kalkulacje dla minolty (najańszej, chyba model 2200)
no i mi wychodziło >5 PLN! ale obliczałem cenę wydruku zdjęcia A$ a nie
tekstu kolorowego o pow. zadruku 5%!

przelicz jeszcze raz....

a jakość w przypadku minolty to nie jest fotograficzna, nawet z
odwzorowaniem barw sobie biedulka nie radzi...

pzdr
lelec