O co chodzi?

Autor: skrodzik (skrodzik_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 11:05:18 MET

Mam Athlona 1 GHz, płytka Asus A7V133, 320 MB RAM, GeForce 2MX 400. Wszystko
było spoko, dopóki nie zainstalowałem sobie Win XP... Gdy używałem programów
do "zasysania" (Kazaa, Direct Connect) komputer po jakimś czasie restartował
się. Przy grach było podobnie - grałem chwilę i wyrzucało mnie do Windowsa.
Wrzuciłem sobie Service Packa 1, trochę się poprawiło, ale gry nadal
wyskakują do Windowsa (choć dużo rzadziej). Może ktoś wie, dlaczego tak się
dzieje?

pzdr
skrodzik