Re: Jaki laptop

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 09:59:33 MET

Użytkownik "Łukasz Nowak"...
> Dzięki za odpowiedź, właśnie się zastanawiałem nad tym modelem.

NIE KUPUJ NICZEGO CA !!!
pbas ma klaptopa jeden miesiąc i go zachwala. Pogadaj z nim za pół
roku, dobra ?
CA to najgorszy szajs, jaki miałem w rękach, a miałem tego sporo...
Osobiście pochowałem 3 modele, kumple jeszcze więcej, pada tam masę
rzeczy, a - niemal standardowo - matryca i obudowa (w przypadku CA nie
objęta gwarancją, cena nowej przekracza 1000 zł, ale możesz wymieniać
po kawałku).
Przejrzyj archiwum na temat notebooków, zwłaszcza CA.
Lepiej kup coś markowego: najtaniej FS lub Toshibę, nawet używanego
(z 4 kzł wybór będzie duuży: IBM, HP, Toshiba, Fujitsu-Siemens,
Compaq, Dell).
Uwierz, dobrze Ci radzę...

pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl