Re: Komputer nie chce się uruchomić.

Autor: SimonX (sbronko_at_tlen.pl.SKASUJ.TO)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 10:02:41 MET

> Witam i pozdrawiam .
> Mam komputer z Celeronem 400MHz, płyta mało znana TEKRAM
>
> Problem w tym, że po wciśnieciu przycisku komputer włącza się
> ale na tym koniec.
> Świeci się kontrolka od dysku twardego, słychać szum wentylatorów
> ale monitor się nie włącza, nie słychać też żadnych dźwięków z głośniczka,
> system nie startuje.
[..]
> Christoph

Hej

nie wiem czy to Ci pomoze, ale mialem niedawno taki przypadek z komputerem
znajomych
nagle przestal sie wlaczac - objawy jak u Ciebie
przyjechalem, otworzylem kompa i zobaczylem kleby kurzu i pajeczyn!
komputer nie byl otwierany od kupienia, czyli chyba jakies 2 lata

wyjalem wszystkie karty i dokladnie odkurzylem sprzet
po zlozeniu wszytsko zaczelo dzialac

druga sprawa - to moze cos nie tak z zasilaczem, albo pamieciami
tyle mi na rzaie przyszlo do glowy

--
pozdrawiam, Szymon