Re: 2 razy VooDoo2 czy raz Voodoo3 ?

Autor: Blesso (blesso_at_wp.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 09:39:42 MET

Użytkownik "spa-wn" napisał :
> Mam problem, mam Voodoo2 i chcialbym dokupic drugie do trybu SLI, ale moze
> lepiej w ogole je wyrzucic i wziac Voodoo3? Na port PCI...
_________________
Jesli myslisz o V3 na PCI tzn ze nie masz slotu AGP w kompie (?)
Jesli tak to..... ciezko ci bedzie znalezc takie VooDoo3
Jesli zas masz AGP a bardzo podoba CI sie magia Voodoo(ktora niestety
odchodzi juz w niepamiec) wiec warto kupic jak juz VooDoo 4500 (tyle ze tez
jest to raczej "rarytas" )
V3 2000 za slabe (zegar i pamiec taktowane 143MHz)
V3 3000 najpopularniejsze (166MHz)
V3 3500TV (fabrycznie "podkrecone" na 183 Mhz)
Jesli zas masz juz jedno V2 a nie masz w mozliwosci kupic V3 3000 na PC to
jednak tryb SLI z drugim V2 bedzie OK
tylko ze to i tak nic nie da.....najnowsze gry nie beda sie uruchamiac i
najwyzej w UT czy CS bedziesz mial wiecej klatek/s

Blesso