Re: Jaki laptop

Autor: pbas (pbas_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 08:44:25 MET

Witam.

Ja 3 miesiace temu kupilem CA6700 (www.karen.pl). Kupilem w najprostszej
konfiguracji (Celeron 1,1GHz, 128MB RAM, HDD 20GB, CD-ROM). Do tego
dokupilem drugie 128 MB RAM. Wowczas cena netto tego notebook'a wynosila
3.499,00 zl i mozna bylo go wpakowac jednorazowo w koszty. Teraz netto
kosztuje 3.599,00 zl. co brutto daje 4.390,78 zl. Ale CA to sa notebook'i
skladane i markowane w Polsce przez firme zalezna od Karen. Wczoraj w
Carrefour w Katowicach widzialem identyczny model tyle ze markowany przez
inna firme i z lepszym procesorem (Celeron 1,3 GHz) za 3.999,00 zl brutto.
Ja generalnie jestem zadowolony z tego notebook'a. Nie dodaja do niego
zadnego systemu operacyjnego, ale mozesz sobie kupic sam jaki Ci pasuje.
Wydajnosciowo jest ok. Matryca jest bardzo dobra. Mozna miec lekkie
zastrzezenia do jakosci klawiatury (ale to moze byc subiektywne odczucie bo
porownywalem jej prace z notebook'iem Nec Versa). Ma jeszcze ta zalete (albo
dla niektorych wade), ze ten notebook jest stosunkowo maly. Ma wszystkie
napedy wbudowane. Ma nawet zlacze FireWire. Ja Ci go polecam. Owszem, jakbym
mial wiecej forsy, to pewnie kupilbym sobie jakas Toshibe albo Nec'a, ale
jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma :)

Pozdrawiam

Piotr