Re: Abit be6 II

Autor: jdziub_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 14 Nov 2002 - 05:41:29 MET

> witam serdecznie.
> mam problem.
> plyta be6 II z kontrolerem 370 czyli ata 100 po aktualizacji biosu do wersji
z 2001 roku nie widzi dysku 40G podpietego do kontrolera ata 100. starsza
wersja bios widzi i dziala ok tyle ze w niej nie ma obslugi procesora 1G/ 100
Mhz.
A w czym problem? wystarczy w ustawic w user define wartosci dla procka
1GHz /100 (np odpisz sobie z tego nowszego biosu)
nowy bios posiada zdefinowone z góry ustawienia, w straszych można było sobie
ustawić ręcznie i grało, przynajmniej u mnie:)

> nie wiem czy cos robie nie tak czy walnieta jest plyta.
napewno nie, skoro starsza wersja biosu "chodziła" poprawnie
Pozdrawiam

Jardo