Re: Mam zamiar kupic nagrywarke DVD

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_notrix.net)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 04:03:36 MET

In article <aqu4eo$ohb$1_at_news.tpi.pl>, KriS wrote:
> odtwarzać
>>
> Możesz rozwinąć temat? Z tego co pamiętam to najbardziej kompatybilny ze
> stacjonarnymi odtwarzaczami jest standard DVD+RW (HP, Philips)? Chyba, że
> coś pokręciłem?

Są z grubsza tak samo kompatybilne (tj + i -), a co do modelu to w tej
chwili wchodzi na rynek pioneer A05 za cenę praktycznie jak za A04 a za to
2x szybciej, a w październiku weszła do sprzedarzy (nie wiem czy w PL)
Sony DRU500A obsługująca wszystkie 4 formaty. Powinna być droższa od
Pioneera o ca 30%.

--
Marcin