Jak testować monitor?

Autor: glubelek_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 14 Nov 2002 - 04:01:24 MET

Mam dwa programy do testowania monitorów, m. in. ten Nokii. Ale nie do konca
wiem, jak sie nimi poslugiwac. Np. opcja, w ktorej mrugaja sobie naprzemiennie
biale i czarne pasy niedobrze dzialaja na moj system nerwowy ;-} Zupelnie nie
wiem do czego to. A po wylaczeniu programu wciaz mam przed oczami krate :-)
Domyslam sie, ze bialy powinien byc bialy, kolory zywe, linie proste - proste i
wyrazne, zarowno po srodku jak i w rogach, a kolka okragle.

Co przede wszystkim powinnam brac pod uwage testujac monitor takim programem?

Dziekuje, Sabina