Re: Proc pasta i... spalil sie... POMOCY !

Autor: Rafal Kot (koot_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 14 Nov 2002 - 02:29:44 MET

Jacek <golfmaster_at_poczta.onet.pl> wrote:
[...]
> Nie piszesz gdzie kupiles procka, a gdzie cooler.
> Ale wez instrukcje montazu coolera i tam znajdziesz rozwiazanie.
> Jak nalozyles paste zgodnie z instrukcja, to twojej winy nie ma
> i niech producent pasty zmieni jej sklad, zaprzestanie produkcji,
> albo wyraznie opisze mozliwe zagrozenia przy niewlasciwym nalozeniu
> pasty, wtedy zlecisz montaz w serwisie.

> A jezeli nie ma ostrzezen i robisz zgodnie z instrukcja i ten cooler
> jest kompatybilny do tego procka, to za szkode odpowiada producent tej
> pasty, czyli sprzedawca tej pasty w jego imieniu.

procesor i cooler kupilem w tym samym sklepie, Pan powiedzial ze ten
cooler bedzie dobry wlasnie do tego procesora, mam oba produkty na 1
paragonie.

w pudelku z coolerem byla pasta i nic wiecej, zadnej instrukcji, na
pudelku tez nic nie ma. Nie ma tez zadnych ostrzezen.

Dziekuje za odpowiedz :)

--
.: KooT :. [ WWW     : http://post.symatrix.pl/~koot/       ]
           [ E-mail  : koot_at_irc.pl , koot_at_poczta.onet.pl    ]