Re: tuner tv - zaklocenia

Autor: thomas (masium_at_wp.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 23:51:11 MET

> Zacząłbym od wzmacniacza antenowego. Mojemu Averkowi baaaaardzo pomógł :-)
> ~30 zł
moglbys powiedziec jakiego typu wzmacniacz antenowy (z jakim pasmem
przenoszenia , jakiej firmy)
Mam karte Tv FlyVideo 98 i mam male zaklocenia, szczegolnie na TVP1 i TVP 2.
Niestety w kompie nie mam miejsca zeby ta karte odizolowac od innych bo jest
ich az 5 wraz z grafika wiec ciezko jest to pomiesic.
Zauwazylem u mnie dziwna rzecz. Przy sciaganiu przez siec gdy obciazona jest
karta sieciowa mam zaklocenia przy ogladaniu TV. Tak samo sie dzieje gdy HDD
pracuje dosc intesywnie.
Na pewno zwiazane jest to z IRQ ale przy tej ilosci kart ciezko jest nadac
dla kazdej karty osobne przerwanie, wiekszosc slotow PCI wspoldzila IRQ z
roznymi urzadzniami na Plycie.

Posiadam plyte ABIT KT7RAid.