Re: Karta muzyczna. Jaka wybrac?

Autor: Michał Młynarczyk (faq_at_telefon.gsm.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 22:10:07 MET

Żurek napisał/a...

Ż> Poświęcając chwilkę wolnego czasu Michał Młynarczyk naskrobał(-a):

Ż> Swojego czasu miałem Live! Player 1024 teraz mam Audigy i na porawnie
Ż> skonfigurowanym systemie nie ma z nimi absolutnie żadnych problemów.
Ż> Chociaż zapewne to też kwestia jakości pozostałych komponentów (głównie
Ż> MOBO).

 Hmm - u mnie mobo kolejno Abit BH6, Soltek 75KAV i MSI KT7 Pro-2,
 więc raczej nie lowend. Co ciekawe, nigdy nie miałem takich problemów
 z dźwiękiem wbudowanym w płytę.

--
[ Michał Młynarczyk | faq @telefon.gsm.pl | GSM609... | GG 102937 ]
[ Serwis informacyjny TELEFON.GSM --- http://telefon.gsm.pl ----- ]