Re: problemy ze skanerem

Autor: ter_haar (ter_haar_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 22:02:57 MET

>-sprawdz czy w czasie prescanu i przy roznej rozdzielczosci sa takie same
>efekty.
>Czy masz ustawienia portu EPP? Moze ustaw inny adres.

prescan, scany we wszystkich mozliwych rozdzielczosciach - piekna
tecza... :(

probowalem na LPT znajdujacym sie na plycie, probowalem na LPT na
karcie (mam dodatkowa karte IO, potrzebuje dwoch portow), probowalem
czy wyjecie tej karty z portem nie pomoze... nic.

Port byl ustawiony na EPP (tak sugeruja podczas instalacji driverow),
ECP, normal. Wsio radno. Tecza obecna.

Sam juz nie wiem co to moze byc.

PZD
Jacek.