Re: RADEON9000

Autor: Del (delis_at_op.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 21:47:14 MET

> krotkie pytanie, ktory z producentow jest bardziej warty uwagi sapphire
czy his, dreczy mnie wybor
> readeona 9000, chodzi mi glownie o jakosc obrazu, z

kupilem Szafira i jestem szalenie zadowolony, gry chodza super, wyjscie TV
out jest tez dobrej jakosci - zadnych zaklocen odbioru sygnalu na TV, wiec
DVD i Divx oglada sie wspaniale. Nie mialem zadnych problemow z instalacja
pod Win98se i WinXP (teraz jade na XP). Poczatkowo myslalem o GF4mx440, ale
teraz bardzo sie ciesze ze mam tego radeona - szczerze polecam ta karte