Re: Zestawik- co sadzicie

Autor: Zbyszek Lewandowski (stmaciek_at_interia.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 20:56:58 MET

Użytkownik "FalconTm" <falcontmxxx_at_xxxfriko2xxx.onet.pl> napisał w
wiadomości news:aqscbt$cff$1_at_news.onet.pl...

> W sumie nie ma sie do czego przyczepic.Troche nazwa "Colorful" jest
> dziwna,ale jak spelni swoje zadanie bedzie dobrze.Osobiscie dodalbym
> jeszcze 256 MB Ram-u.No i zapomniales chyba o TV Tunerze jezeli ma
> byc do AV.Do pelnego komfortu jakis DVD by sie przydal, bylby MAX AV ;-)

Na pamiec przyjdzie czas.
Co do TuneraTV, to chcialem korzystac z "niskiej czestotliwosci".
Posiadam cyfre+ i glowica UHF jest zbedna, a z TV naziemnej i kablowki nie
korzystam.
W pierszej wersji mialem w menii DVD, ale kilka osob wybilo mi go z glowy.
Moze kiedys, zobaczymy.
Co do plyty to zastanawiam sie teraz nad wyborem miedzy
Sotek SL-75DRV5 lub MSI KT3 Ultra 2-R.

Z gory dzieki za wszelkie sugestie.

Zbyszek
GG - 20235