Re: BXMASTER MS-6163 i PIII 1GHz 133/256/1.75V Coppermine pomocy !!!

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 18:35:38 MET

Użytkownik "Mariusz Ponarad" napisał w wiadomości

> Witam
>
> Posiadam wyzej wymieniona plyte, w jej specyfikacji wyczytałem ze obsluzy
> ona ten procesor (FSB 100 x 10 = 1GHz). Po wgraniu najnowszego biosu, na
> ktorym wg. producenta plyty (Microstar) procesor powinien ruszyć nic sie
nie
> zmienilo, poza tym ze komputer sie wiesza i nonstop resetuje. Napiecie
jest
> ustawione prawidlowo. Mnoznik powinien byc maksyymalnie x10, a jest x9.5.
> Szkoda mi tego procka a i plyty, czy jest jakas szansa aby to zadzialalo
?.
> [...]

Hmm, ale i ile mowa o takim procku jak w temacie to jego mnoznik jest 7,5 a
nie 10

7,5 x FSB133 = 1GHz
wyprobuj takie ustawienie,
Na tej plycie nie ustawisz mnoznika 10, ale plyta wykrywa automatycznie
nawet procki z mnoznikiem do 11 (tylko manualnie jest zle), pomino ze w
BIOSie pokazuje np.233 czy 266Mhz. Wystarczy odpalic jakiegos softa do
wykrywania prockow i pomiaru wydajnosci.

Pozdr
ZenoN