Re: Radeon 8500 i AbitKT7A

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 18:11:33 MET

beco wrote:

> Mam chyba dobry zasilacz:) Modecom 300W.

a) najwyzej niezly :)

b) ModeCom nie robi zasilaczy tylko obudowy. Do tych tanszych daje
kiepskie zasilacze Fell, a do tych drozszych troche lepsze HuntKey. O tyle
dobrze jest z HuntKey, ze niezle trzymaja napiecia i _ponoc_ nie ma
problem z Radeonami.

> Ale czekam dalej na kogos kto ma taki konfig.

Mysle, ze bedzie lepiej jak sie spytasz na pl.rec.gry.komputerowe.sprzet

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Mentality