O co tu moze chodzic?

Autor: piotrow (piotrow_at_usun.to.jasna.tarnow.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 16:47:41 MET

Witam

Mam dziwny problem i nie bardzo wiem z czym moze byc zwiazany. Chodzi o to,
ze jezeli ktos sciaga ode mnie z ftp jakies pliki, albo ja zrobie upload do
kogos to bardzo czesto pojawiaja sie bledy crc. Kazdorazowo przynajmniej 1
plik na 10 jest uszkodzony. Zrobilem test i przerzucilem pliki z jednego
dysku na drugi przy pomocy ftp i bledy oczywiscie wystapily. W przypadku
kopiowania plikow bez korzystania z ftp wszystko jest w porzadku.
Sprawdzalem dyski CDCheckerem i NDD, ale nie wykazaly one zadnych bledow.
Czy moze to byc jakis blad w ustawieniach TCP/IP? Moze uszkodzona karta
sieciowa? Pomozcie bo juz nie mam nerwow do tego, a nie wiem co jeszcze moge
sprawdzic. Moj system to Windows XP Professional PL SP1.

Pozdrawiam
Pawel Piotrowski