Re: BC-20

Autor: slawek_xl (slawek_xl_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 16:31:02 MET

Dnia 13.11.2002 16:08 , KarolGT powiedział:
> Witam!
>
> czy ktos ma doswiadczenie w regenerownaniu tej glowicy. Oryginalnie chyba
> ona nie jest przystosowana do regeneracji (chociaz u gory jest jakas
> dziurka), ale podobno da sie ja uzupelniac. Czy mozna u gory zrobic maly
> otowr przez ktory pozniej wlewac tusz?
> Uzywam jej w drukarce canon BJC-2100

IMHO najlepsze efekty ze specjalnym zestawem InkTeca BKI-8420D/5023B
na dwa uzupełnienia po 20 ml. Uzupełniać należy przy pierwszych objawach
kończenia się tuszu.

W małą dziurkę wkręcasz taki wkręt i wyciągasz korek, itd wg instukcji.
Igłę trzeba wbijać w piankę kierując nieco ukośnie w stronę ścianki
przedniej (z etykietą). Napełniać trzeba badzo powoli i uważać by nie
wstrzyknąć powietrza.

Ostatnio używałem zestaw pro-fill - też dobrze. Ale po napełnieniu sporo
nerwów. Nie od razu dobrze drukuje.

W sumie głowicę można użyć z dość dobrym efektem 3-4 razy licząc z
oryginalnym napełnieniem. .

pozdrawiam
Sławek