IE 6.0 i znikajaca siec - jaki to DLL?

Autor: Dariusz Sznajder (darek_at_NO-SPAM.beast.tu.kielce.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 16:12:57 MET

Jest sobie komputer z RTL8019 i Win98.
Upgradujemy na nim IE do 6.0, kasujemy sieciówke, instalujemy spowrotem
i... niemamy sieci. A raczej mamy, ale tylko troche.

DHCP działa, ping działa, ale dowolne oprogramowaniekorzystające z TCP
wywala się pod hasłem: "Program wykonał nieprawidłową operacje".
Przypuszczam, że upgrade IE podmienił mi jakiegoś DLL/VXD, po wyjęciu i
włożeniu sieciówki niektóre DLL sieciowe nagrały się z instalacyjnego CD
i teraz mam część nowszych, a część starszych.

Ma ktoś jakiś pomysł o jakie DLL/VXD może mu chodzić?

--
Dariusz Sznajder
DSZ1-RIPE