Re: tuner tv - zaklocenia

Autor: << eMKa >> (mk_at_alert.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 15:42:36 MET

A chciałbyś za 150-300 zł mieć super jakość.
To czemu dobre TV kosztują po 5000 i więcej?
Właśnie dlatego, że potrafią zrobić ze łabego marnego sygnału ładny obrazek
na ekranie.
Ja mam FlyVideo 98. Karta spox, ale wymaga bardzo silnego sygnału.
Jak masz kabel i dobrego operatora z siecią równoległą a nie szeregową to
masz szanse mieć dobry obrazek na wszystkich kanałach.
Źródłem sporych zakłóceń jest sam komp więc warto poeksperymentować z
ułożeniem kart w poszczególnych slotach i to tyle.

eMKa