Re: Jakie są Wasze opinie...

Autor: Sniper (sniper10000_at_NOSPAM.poczta.onet.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 15:23:26 MET

Użytkownik "pab" napisał:

> http://www.combat.szczecin.pl

Bardzo dobra, profesjonalna publikacja. Ja posiadam chyba 4. wydanie,
teraz jest już 7.

Wbrew temu, co napisał Pe7er większość tematów jest jak najbardziej na
czasie, o czym świadczy częsta aktualizacja kolejnych wydań książki.
Mi też bardzo często przydaje się jako rzetelne źródło o wszelkiego
rodzaju specyfikacjach sprzętowych, np. portu RS232C.

Naprawdę gorąco polecam. I gwarantuję, że posłuży ci przez kilka lat.

P.S.
Jedna tylko sprawa: sam musisz ocenić swój poziom wiedzy, żeby
stwierdzić, czy książka jest ci rzeczywiście potrzebna. To nie jest
podręcznik dla początkujących :-)

Pozdrawiam,
Sniper