Re: jak podlaczyc 4 urzadzenia IDE?

Autor: Maly rozowy prosiaczek (mkl_at_poczta.fm)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 14:22:22 MET

Użytkownik "Aikus IP" <aikus_at_USUNTObox43.pl> napisał w wiadomości

> do x24 w tej kwestii, ale zawsze tak wlasnie laczylem i z kopiowaniem
> w locie nie mialem zadnych problemow, zadnego zwalniania, nic takiego
> sie nie dzialo.

Mierzyles roznice w szybkosci nagrywania?

> A z drugiej strony AFAIK te magiczne x24 to wlasnie
> predkosc do ktorej (tak z grubsza) nagrywarki nagrywaja cala plyte z
> taka predkoscia.

Nieprawda, predkosc nagrywania rosnie od startu, od polowy plyta nagrywana
jest pelna predkoscia

> Tak to wyglada w praktyce:)

W Twojej praktyce. W mojej predkosc nagrywania rozni sie kiedy nagrywam na
plytach x24 i x32.
Czas nagrywania jest tez dluzszy o 1,5 minuty kiedy cd i nagrywarka sa na
tym samym kanale.