Re: sieciowka Realtek 8100L

Autor: Aikus IP (aikus_at_USUNTObox43.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 15:02:53 MET

> To ponoc model 8139C tylko oznaczenie zmienione ze wzgledu
wystepowania w
> zintegrowanych plytach ?
>
> Jak ja oceniacie ?
>
> Lepiej korzystac z tej zintegrowanej czy kupic nowego Rilteka 8139C?

Czy ja wiem... Realtek to zawsze bedzie Realtek a nie 3Com... Ale jak
juz jest i dziala to uzywaj tego co jest. Jesli juz bys mial cos
dokupowac zeby bylo lepiej to radze 3Coma. Wiem, ze sa drogie - OK.
Kup za pare groszy uszkodzonego, albo "dostan" uszkodzonego skads za
free... One maja dozywotnia gwarancje.:)

--
Pozdrowienia!
Aik