Re: Hercules 3D Prophet Radeon 7500 All-In-Wonder - klopoty

Autor: Dobieslaw Wroblewski (Dobek_at_pharmanet.com.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 14:47:20 MET

> Nie napisales jakiego systemu uzywasz.Jesli jest to win98 lub 2000 to
> zainstaluj windows media format 7.1 - moze pomoze.

Sorki. Faktycznie o tym nie wspomnialem, ale domysliles sie ponizej. Windows
2000.

Chodzi Ci o playera 7.1, o kodeki do niego, czy moze jeszcze o cos inszego?
Tego playera wyjatkowo nie lubie, ale jak to ma cos pomoc, to zawsze moge
sprobowac.

> A jednak napisales jaki masz system :).W takim razie zrob sobie troche
> miejsca na dysku i zainstaluj win98, a skonczy sie wiekszosc Twoich
> problemow.

Buuuuu :-)
A wlasnie ucieklem od tego parszywego W98 :-(. Kiedy sie programuje i uzywa
debuggera, to trzeba dosc czesto ubijac rozne watki. Po paru takich ubiciach
W98 nadaje sie tylko do restartu, pod tym wzgledem W2000 jest w miare
stabilne.

>Na win2000 nie udalo mi sie poprawnie nagrywac ,mimo wielu prob,a
> mialem rage fury pro vivo, radeona vivo i aiw 7500.
> Sterowniki referencyjne win2000 do mojej karty dzwiekowej kompletnie sie
nie
> nadawaly do nagrywania(przesterowania).

Tjaaaaa. Siasc i plakac ;-).

A myslalem, ze jak wyloze kase na ATi to nie bede mial klopotow. Jedyna
karta graficzna, z jakiej dotychczas bylem kiedys zadowolony, to byl Diamond
Stealth na S3 Vision 868, z Windows 3.1 chodzil naprawde super ;-)))).

DW.