Re: Rodzaje procesorów AMD K6-2/III

Autor: GL12d4 (zgnews_at_WYTNIJ-TO.wp.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 14:08:09 MET

Użytkownik "Krzysiek Kozłowski" <apexa_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Dzięki za odpowiedź, ale strona AMD to same banały, frazesy, i w ogóle
> autoreklamy. Zresztą tak samo jak Intel... Trudno oczekiwać na stronie
> producenta informacji, że np. procesor jest dobry ale do zadań 3D się nie
> nadaje :)

Ojej, przecież nie chodziło mi o to, że jak amd napisze na swoim www, że jego
procki (k-6) są super w zatosowaniach 3d to tak ma być, ale z tego co pamiętam
tam były podane konkretne wartości typu częstotliwości, napięcia, ilości
pamięci czy optymalne konfiguracje z różnymi płytami itp - i na podstawie tgo
już sceptyczny czytelnik sobie coś może wyobrazić.

> Zresztą śmieszne powrównanie:
> AMD-K6?-III Pentium? III

Ehh, pmiętam lepsze i nie wiem czy jeszcze jest, bo dawno nie zaglądałem - coś
w stylu AMD-K6-III z procesorem _"typu Pentium III"_ :)))

> Chodziło mi raczej o strony i informacje nie od AMD :)

To poszukaj u Intela :)

> Ale i tak dzięki za uwagę :)

Proszsz

PZDRW