Czy warto inwestowac jeszcze cos w plyte Intel 810 ??

Autor: Jaroslaw Jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 14:05:01 MET

Witam serdecznie

Mam te plyte juz chyba ze dwa lata i jestem nawet z niej zadowolony.
Dla niewtajemniczonych plyta ma muzyke i grafike zintegrowana.
Plyta jest stabilna pod kazdym Windowsem (obecnie win2000) i potrafi byc
wlaczona nawet 2-3 tygodnie bez restartu.

Wracajac jednak do tematu.
W dobie procesorow 2GHz tez chcialbym cos bardzoej komfortowego do
pracy. Obecnie mam 400 MHz Celerona i 196MB RAMu. Po sfleszowaniu BIOSu
moge w niego wlozyc 750 MHz Celerona lub 850MHz Pentium III i 512 MB
RAMu. Pytanie: czy to sie oplaca ? Czy roznica w komforcie pracy bedzie
widoczna ? Pamiec nie jest droga... Procesor P3 chyba tez nie bedzie
kosztowal majatek (ile ?).
Kupienie nowego zestawu raczej nie wchodzi w gre - po sprzedaniu tego co
mam musialbym za duzo dolozyc.....

Komputer sluzy mi do pracy (Matlab, Statistica, Delphi), internet,
czasem jakies Divx, zero gier.
Reszta konfiguracji chyba nie bedzie miala znaczenia ale.... Seagate
5400 40GB, Teac CDRW x16, Teac CD x40, jakis tani modem, AverMedia.

pozdrawiam serdecznie

   jaroslaw jaszewski                       icq:23771667 gg:253593
   mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  mailto:cleaner_at_plusnet.pl
           zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek