Re: Caviar 120 GB 8 MB Cache

Autor: slash_at_nospame-con.pl
Data: Wed 13 Nov 2002 - 13:41:32 MET

In pl.comp.pecet kozus <@@@skrzynka.pl> wrote:
> Zamierzam w najblizszych dniach zakupi albo 80 lub 120 GB Caviara z 8 MB
> cache lub tez BV 120GB.
> Moj komp jest dobrze wyciszony(radiator na grafie +Zalman na procku) i
> chcialbym wydajny i dosc cichy dysk.
> Do tej pory korzystam z Fujitsu 40 Gb 5400 i dalej bede go mial.Kieruje
> swoja uwage ku 120 TGb Caviarovi bo ma 3 letnia gwarancje i jest bardzo
> szybki tylko jak z glosnoscia.

Tak sie sklada ze mam ten 120GB dysk WD1200JB. Naprawde rewelacyjny.
Szybki - i cichy. Nie wypowiem sie na temat porownania go z barracuda bo
nie mialem okazji sprawdzic.

> Z kolei slyszalem ze B V jest bardzo cicha tylko czy szybka-bo pragne
> postawic teraz system na szybkim twardzielu.
> Czy jest duza roznca miedzy Bv i Caviarem w domowym zastosowanu??
> Aha i co sadzicie o cenach: BV za 930zl a Caviar za 910zl.

Ja bym wybral WD oczywiscie :-) Tego prawie nie slychac podczas
kopiowania. Odglosy ktore wydaje nie utrudniaja pracy - wogole nie
przeszkadzaja - sa na tyle ciche. Nie wiem jak u Seagate ale na WD masz 35
mies. gwarancji!

slash