Duza temp

Autor: Speed (speed_at_siedlce.ath.cx)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 12:19:44 MET

Witam,
Mam problem z duza temperatura na procku. Mam Athlona 1,33GHz i na nim jakis
radiator z dwoma wentylatorami na bokach. Predkosci wentylatorów 4200RPM.
Gdy procesor jest nie obciążony temperatura wacha się w okolicach 60 stopni.
Gdy procek ma 100% obciazenia temperatura dochodzi nawet do 90 stopni i komp
się zawiesza. Takie temperatury wskazuje bios i sisoft sandra, natomiast
SpeedFAN wskazuje temp od 30 stopni w stanie spoczynku do 50 w czasie 100%
obciazenia. Wydaje mi sie jednak ze wskazania biosu i sandry sa prawdziwe. I
teraz pytanie: dlaczego takkie temp mają miejsce nawet przy zdjętej
obudowie? Jak temu zaradzic? cooler kupilem za 50zl. Pasta termoprzewodzaca
jest.

Pozdrawiam