Re: radeon 8500 (9000)

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 12:09:28 MET

Użytkownik "mike" <michalek1309_at_interia.pl> napisał w wiadomości
> Nie znam się na kartach Radeon z poprzednich wątków wynika że do
prac
> grafika kmputerowego leprzy Radeon od GF
> Ale który Rdeon jest najlepszy do takich prac ??

GF odpada, Radeon nie jest zły, ale pamiętaj, że Ati sprzedaje układy
niezależnym firmom. A te firmy mogą zastosować własne, tańsze filtry
RGB, o niekoniecznie najwyższej jakości. I można przeżyć załamkę, po
wejściu np. na 1600x1200_at_100Hz.
Jeśli do grafiki, to Matrox. Choćby z tego powodu, że karty robi sam,
i żadnego badziewnego rozwiązania tam nie uświadczysz. A jeśli
koniecznie Ati, to zo zastrzeż sobie możliwość wymiany. Sam mam
Sapphire, i jest OK, ale słyszałem sporo jęków nt. Herculesa, o MINT
nie wspominając :/
Chyba,że zadowala Cię rozdzielczość 1024x768, to wtedy naprawdę nie ma
znaczenia, nawet GF (Leadtek, Gainward) się nada, byle nie MX...
pozdro...

Rafał Bartoszak sprocket_at_sys.pl