karta dzwiekowa wymusza reinstalke??

Autor: Kenjiro (redscorpion_at_aztec.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 10:21:01 MET

Witam
Wyglada na to, ze zmiana karty dzwiekowej (z Live na Audigy) musi wiazac sie
z reinstalacja WinXP!
Po usunieciu sterow od Live wkladam Audigy, WinXP odpala, instaluje soft i
stery, restart i... koniec pracy. Kazdorazowa proba odpalenia WinXP to
bluescreen na etapie "latajacej kosteczki". Nie pomaga przelozenie karty do
innego slotu (probowalem tez z innym egzemplarzem Audigy, wiec karta jest
sprawna), tylko i wylacznie usuniecie karty. Poradzono mi w serwisie zeby
wlozyc Audigy i na swiezo zainstalowac Win, co nie bardzo mi sie usmiecha.
Spotkal sie ktos z czyms takim?