Re: Monitor 17" LG F700P kupilem - oddalem:) -dlugie

Autor: GM (universum_at_poczta.fm)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 09:49:09 MET

> egzemplarzy da sie wybrac ten najlepszy, no i zazwyczaj zanim cos kupie to
> ogladam... no i ty szybko zmieniasz zdanie, najpierw wychwalaz (w
> ciemno?:) ) potem krytykujesz to tez duza rozbieŻnosc... a jak chcesz to
> nec'a tez napewno sie znajdzie walnietego :)

Teraz na drugi dzien to sie tak zastanawiam, jak bylem tydzien temu w
sklepie, testowalem egzemplarz ktory byl juz wystawiony na polce,
podlaczony. Oczywiscie byl tam tez nokia test, wszystko wydawalo mi sie ok
zwlaszcza w porownaniu do obok stojacego egzemplarza NEC FE771.

Po tygodniu(wczoraj) jak bylem kupic to mowie prosze monitor sztuk 1, gosciu
wyciagnal z magazynu zapakowany fabrycznie, ja wzialem nie rozpakowujac ale
zastrzegajac ze jak bedzie cos nie tak to go bede wymienial. Nie sadzilem ze
roznice beda tak duze dlatego go zwrocilem. Przeciez nie bede wybieral
z 10 sztuk 1 najlepszego a co jak mi padnie elektronika? serwis przysle mi
nowy pierwszy z brzegu (sprawny) ale jak leci bez mozliwosci zamiany.

Ponadto zwrocilem uwage na to ze nie ma juz tego egzemplarza na wystawie
ktory testowalem tydzien temu, (pewnie ktos kupil....:) i pewnie w tym
sklepie goscie wybrali z wszystkich ktore posiadali najlepszy egzemplarz i
postawili go na polce do testowania dla klijentow.

GM