Re: Komputer do grafiki - kilka pytan

Autor: Tomasz Swidzinski (soth_at_jade.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 23:13:03 MET


> > No, no, no... sofcik z górnej pólki. Jak pisalem wcześniej: pamiec to
> > podstawa. Przykladowy SoundForge zaczyna pracowac w miare porządnie
> > dopiero od 768 MB RAM'u. LightWave, czy rózne odmiany Maya to juz
> > kosmiczne wymagania pod wzgledem pamieci.
>
> Pracowaleś na LW albo Maya, czy zrobie cokolwiek na 512 MB, czy od razu
> kupic
> 2 kostki po 512 MB ramu??

Jestescie walnieci ;-) Bez obrazy. Pracuje na lw, mam dwa kompy, jeden ma
256 ramu a drugi 192 i obydwa swietnie pracuja pod lw, pod warunkiem
mieszczenia sie w odpowiedniej ilosci polygonow/textur.
Oczywiscie im wiecej tym lepiej, ale 512 starczy w zupelnosci.
Fakt ze swapa mam ustawionego na 1.5 gb, ale na 256 przyjemnie sie pracuje.

--
pozdrawiam serdecznie / best regards
Tomasz Swidzinski
www.soth.3d.pl [beta relase]
"It is a poor craftsman that blames his tools."
                 Lightwave User Manual


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:54:04 MET DST