Re: Monitor 17" LG F700P kupilem - oddalem:) -dlugie

Autor: Donik (Donik_at_alfa.terramail.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 07:41:54 MET

universum_at_poczta.fm naskrobal(a):

> Kupilem dzisiaj rano monitor LG F700P.
> Jeszcze tydzien temu wychwalalem na grupie jaki to wspanialy monitor
> (wrazenia po ogladaniu go w sklepie).

Niestety, po oglądaniu w sklepie to za dużo nie można powiedzieć :-(
Miałeś ze sobą jakiś programik testowy (np. bardzo prosty ale niezły Nokia monitor
tester), czy tak "na oko"?

> WADY:
> 1.Ostrosc byla dobra tylko na srodku ekranu.

:-) Czyżby wsadzili elektronikę od "niepłaskiego"? ;-)

> Najgorsze jednak bylo znieksztalcenie ktore nie umiem nawet nazwac,
> polega ono na tym ze narysowany w corelu kwadrat na srodku ekranu
> stawal sie prostokatem po przesunieciu go w lewa lub prawa czesc
> ekranu.

Liniowość pozioma do kitu. Jak najbardziej do reklamacji. Jeśli już widać
na przesuwanym kwadracie, a nie tylko na dość gęstej siatce- tragedia!

3.Konwegracja rozsypywala sie az w 3 rogach ekranu.
Konwergencja (ang convergency)? Po polskiemu to się nazywa zbieżność ;-)
A tak BTW: może za bardzo go wyżyłowałeś? np. 1200x768_at_100Hz to może być
za wiele dla biednego LG ;-) Niby obraz pokaże, ale trochę nie bardzo...

BTW: znajomemu padł też LG :-) Najpierw w trybach 640x480 i podobnych (metka
biosu, ekran startowy windy) szerokość obrazu zwiększyła się ok. dwukrotnie
(w innych było OK), a niezadługo potem zdechł całkiem. Coś elektronika
(odchylanko konkretnie) nie taka, co potrzeba :-)

> 3.Pasmo 200MHz
... przy braku ostrości na pewno dużo daje :-))

> Zdecydowanie nie polecam tego monitora.
Dzięki za info, choć i tak nie miałem zamiaru qpować LG.

> Rowniez ogolny ranking 17"-stek CRT na www.pcworld.com wydaje sie
> wiarygodny - 1-miejsce NEC FE791SB.

Nec może nie umie robić komputerów, ale monitory umie :-)
W końcu opracował pierwszy monitor wielosynchroniczny (nb multisync
do dziś jest znakiem towarowym Neca).

--
Pozdrawiam,   Donik
"All you need is love"