Re: Temperatura CPU - jak mierzyc?

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 05:52:25 MET

Rafał 'R4v' Błachnio wrote:

> Motherboard Monitor może ci co jakiś czas log zapisywać. A jak to ci nie
> wystarczy, to program umieszcza swoje dane w pamięci publicznej i można
> je sobie bez problemu czytać.

Potwierdzam. Pod Windowsami ten log bywa całkiem użyteczny, z tym że jak
się chce mieć więcej niż 1000 wpisów to trzeba pomodyfikować pliczek
konfiguracyjny z ręki, niestety autor MBM uparł się, że będzie dopisywał
nowe wartości na początku pliku[1]. Przy 1000 linii jeszcze ujdzie, ale
jakby ktoś chciał kilka razy więcej[2], to jest to już pewne obciążenie i
co gorsza, jak badałem sależność krytycznej temperatury pracy mogego
proca od napięcia i taktowania, to po zawisie plik z logiem potrafił być
czysty :-/
Podsumowując: MBM jest jak dla mnie najlepszym softem monitorującym pod
Windows, ale i tak lm_sensors (pod Linuxem) rulez :-)

[1] Możliwe że tylko ja jeden mu kwękałem o użyteczności dopisywania na
końcu, więc mu się nie kciało robić jeszcze jednej opcji :-)
[2] np. do długotrwałych testów stabilności

--
Pozdrówka,
        Artur