Re: Super Detonatory 40.72

Autor: Luka (paranid_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 13 Nov 2002 - 03:33:17 MET

"Relifex" <relifex_at_skrzynka.pl> napisal(a) w

> po instalacji niestety spadła znacznie wydajność a to
> niestety dlatego ze te nowe detonatory niby WHQL usilnie
> pracuja w trybie AGP x2 i nie chca w zaden sposob przejsc
> na x4. Dodatkowo zginela jak zwykle zakladka z overclocks,
> koszmar, macie jakies doswiadczenia z tym ustrojstwem?
> dzieki za wszelkie rady, przez ostatnie czasy nie
> siedzialem w ogole w windzie i wyszlo mi z nawyku co gdzie?
> System :Windows Me
> Grafika: Geforce 2MX

paru znajomych ma gf od 2mx do gf4 4200 i na tych sterach
dziala x4. poza tym spadku wydajnosci nie laczylbym z agb x2 bo
w stosunku do x4 jej nie zobaczysz. i sciagnij sobie jakiegos
tweakera i odblokuj zakladke do podkrecania albo po prostu
podkrec za pomoca tweakera.

--
		Pozdrawiam
                Luka