Re: Problem z athlonem 2G (albo i nie)

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 23:49:48 MET

LukAsh wrote:

> heh jak moglem o tym nie pomyslec, a z glupia zworka nie bede biegal
> do sklepu, dzisiaj mialem trudniejsze rzeczy do roboty jak musialem
> na dziforsie poprzerywane sciezki lutowac :)

Czyli rezygnujesz z gwarancji jak rozumiem?

> nie dupa tylko dodatklowy rok gwarancji !

IMO bez znaczenia, dla ludzi choc troche kumajacych kompa :P

> dzisiaj wlasnie wyjalem praktycznie usmazonego GF2 400MX. Wentylator
> mial spiecie i sie od srodka podtopil, karta chodzila dobre 3
> tygodnie bez chlodzenia,

Jak bez? Miala radiator :) IIRC w/g danych nvidii GF2 mx nie potrzebuje
chlodzenia aktywnego.

> perspektywa pracy z A2Ghz + Riva 127ZX z braku kasy, wcale nie byla
> zachecajaca.

XP2000+ i gf2 mx tez ciekawie nie wyglada :P

> Na szczescie pod mikroskopem wylazlo ze pekly 3 sciezki
> wiec zyletka i lutownica w lape i jakie bylo moje zdumienie jak
> okazalo sie ze chip jeszcze zyje :-D

Ciesz sie, ze na zewntrznej wartwie laminatu, a nie gdzies glebiej ;)

--
Krzysztof Szczepanek
Old School Menatlity