Re[2]: Karta muzyczna. Jaka wybrac?

Autor: Kornel (kornel.pl_at_poczta.fm)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 22:44:20 MET

Witaj Michał!

Tuesday, November 12, 2002, 8:35:25 PM, napisal(a)es:

MM> - badziewna jakość wykonania (wieczne problemy z kartami Live!, które
MM> padały właściwie bez przyczyny i wstawały np. po przełożeniu do
MM> innego slotu albo reinstalacji systemu)

zgadza sie. z tym,ze u mnie wystarczylo wylaczyc kompa, odczekac
~30sec i dzialalo. Pierwszy raz po roku od zakupu, potem co pol roku
prze rok. Potem po 2 latach padla na tydzien. Po n-tym uruchomieniu
(juz po stracie nadzieji) zadzialala.

MM> - sterowniki ze spyware (http://www.cexx.org/newsupd.htm)

ale to przeciez dla naszego dobra! :)

MM> - Creative jest jedyną firmą z której witryny ściągałem sterowniki
MM> czekając w kolejce (!!).

A widzisz, ja nie. Bedeac 233 osoba darowalem sobie ;]

--
Pozdrawiam,
 Kornel                          e-mail:kornel.pl_at_poczta.fm