Re: jtv i windows xp =zwis (tuner prolink pixelviewpro nicam)

Autor: ZenoN (maciej_at_kris.mpnet.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 22:42:06 MET

Użytkownik "Jarek" <pankot_at_tlen.pl> napisał w wiadomości

> jtv 12.6 +windows xp polska wersja z service pack 1
> co ciekawe jtv działa ale po wyłączeniu i załaczeniu jeszcze raz od razu
> zwis (zawsze)
> tuner prolink Pixelview Pro nicam
> sterowniki oryginalne lub z iulab.com ,próbowałem różne tryby zgodności z
> systemem i TOTALNIE NIC
> ma ktoś jakieś pomysły? wywala niby jakiś błąd btdrv.sys czyli stery od
jtv

> jeśli ktoś ma ten sam tuner i tą sama wersję xp I MU JTV CHODZI proszę o
> namiar na jakiej wersji jtv i sterowników do karty tv

Mialem ten sam problem i dalem sobie spokx, mozesz pokombinawac z
przekladaniem karty do innych slotow , u mnie niestety takiej mozliwosci nie
ma, wiec musialem innaczej problema rozwiazac.
A poradzilem sobie tak ze odpuscilem JTV i zainstalowalem DSCALER.
Jakosc TV tez super, a sie nie resetuje - przynajmniej u mnie
Wyprobuj, tu mas linka www.dscaler.org

Pozdr
ZenoN