Re: stara p³yta i nowy dysk

Autor: efreet_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 12 Nov 2002 - 22:15:00 MET

> czy do starej p³yty(jakies 6-7letniej)moge wstawic  dysk do 30GB wiem o
> ograniczeniu do 32 GB ale czy jest jeszcze jakie¶ Pozdrawiam Robert

A jest jest...8 GB...solutions:
a) nowy BIOS z nowym Int 13h - ale dla tak starych pewnie nawet nie
wypuszczali...
b) soft od producenta do obslugi duzych (i) tffardych typu DiscWizard albo cus
c) co tam mialo byc ?? aha...sprtycjonowac dzie indziej na patrycje < 8 GB...

Ale prawde mowiac nie wiem, jak to na TAK starych plytach bedzie chodzic...
Jak Ci sie uda, daj mi znac pls.

Efreet

--
Wys³ano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl