Re: B V

Autor: oVo (ovo_at_nospam.poczta.onet.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 21:57:33 MET

On Tue, 12 Nov 2002 20:44:35 +0100, "ZenoN" <maciej_at_kris.mpnet.pl>
wrote:

>To po jakiego diabla nadal tam Ty i Twoi znajomi kupujecie
>Troszke to dziwne , nieprawdaz.
>Albo firma porzadna i daje gwaracncje i wogole super, no to polecam ja
>innym, albo nie i tematu nie ma , nie kupuje tam i juz .
>A tutaj mamy przyklad, ze firma niby bee, ale sam tam kupuje i moi znajomi
>tez.

Przeczytaj sobie acan wszystkie moje dzisiejsze posty, np. temat:
"Kupilem nowy monitor...i :(("

Napisalem wyraznie i pisze tak juz od jakiegos czasu, ze Komputronik
to byla kiedys bardzo dobra firma i kupowalem u nich sprzet dla siebie
i znajomych i polecalem wszystkim, a ostatnio strasznie zeszli na psy.
Przestalem u nich kupowac po tym jak sie okazalo ze sprzedali mi
uzywana karte graficzna a przy nastepnym zamowieniu przyslali mi nie
to co zamawialem tylko to co akurat mieli na magazynie - inny towar,
po innej cenie, pieprzyc klienta, i tak najpierw wyklada kase a potem
otwiera paczke. Mozna do nich pisac do upojenia - i tak nikt nie
odpowie. Zadzwoni sie - OK, OK, zaraz wszystko bedzie zalatwione - i
znowu cisza.
No ale przeciez nie wyrzuce wszystkiego co u nich kiedys kupilem do
smietnika. Po prostu przestalem tam kupowac i wszystkim odradzam
chociaz kiedys polecalem. Tylko krowa nie zmienia pogladow.

Pozdrawiam

oVo