Re: Monitor 17" LG F700P kupilem - oddalem:) -dlugie

Autor: Maciej Jeszke (icceman_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Tue 12 Nov 2002 - 20:40:51 MET

Niesty musze potwierdzic, a myslem juz ze egzemplarz u znajomego to
wyjatek.....

podobne efekt na niby pozadnej 17' plaskiej lg :(
za fure kasy..
a potem taki sie chwali ze nie ma 2 paskow, a monitor taki ze oczy bola i
nawet ja jako uzytkownik plaskiego monitora widze efek wkleslosci w
gornej czesci monitora ktorego nie da sie wyregulowac,,,
ale ma fajny kolor obudowy jedyna zaleta :)

zgadam sie z opinia o necach a raczej o kinekopach sony (bo to o nich
mowa). sam chwlale sobie swoje 17 Ctx-a

i zadaje pytnie dlaczego drogi lg ma kopnieta geometrie?

wedlug mnie moze to wynikac z rodzaju maski (lg nie ma ani kratowaj ani
szczelinowej), albo z faktu ze to jest polska..